Ayslpmk kesinlikle öyle katılıyorum ama işte erkek doktor meselesi kafami karıştırıyor eşimde istemiyor bende istemem ama dediğiniz gibi kendi doktorumuz gelsin istersek eğer özel de de zaten doğum parası kadar da onun icin para veriyoruz. Pek bir farkı kalmıyor özelle devletin. Başka devlet hastanesi düşünmüyorum çam ve sakura dan başka zaten olursa inşallah orası. Kontrole içinde orayı istiyorum