Arelmom
Ay evet biz de uyuz olduk tam geçmiş sayılmaz. Ovadril çok rahatlatıyor. Ben hamileyim diye fazla sürmüyorum. Oğlum da kaşınıyor (26 aylık) kremi sürünce geçtiğini farkettiğinden bu yana ne zaman kaşınsa anne vavi (mavi) sür diyor, kremin kutusu mavi ya😂😂😂😂