Pelinefeoyku Iyi aksamlar arkadaslar cumartesi sezeryanla kizima kavusucam.yarin son kez nst ye girmeye ve doktorumdan cumartesi icin gitcegim saati ogrenmeye gidicem.dustu duscek erken dogdu dogcak korkularla tehlikelerle bugunume geldim cok sukur.calistigim icin zor bir hamilelik sureci gecirdim.ama cok sukur kizim bekledi gununu.darisi butun hepinizin basina.dogumdan sonrada yazicam.gorusmek uzere.iyi aksamlar.
Em_ine Mrbbb lar bende cumartesı sezeryanla amelıyata grcm kız bebek beklıyoruz kan sulandırıcı ılac kullanıyorum inş guzel gecer amelıyat dualarınızı beklıyorum 🙏🙏🙏