bademli_puding Kızlar 8+3 gebeyim anlam veremediğim bi şekilde iki haftadır kalbim çarpıntı yapıyo varmı benim gibi olan korkmamı gerektirecek bir durum var mıdır ?
Zypnmlk bademli_puding 35haftalık hamileyim son 2haftafır ara ara oluyor çarpıntım ve nefes almakta zorlanıyorum
Xsare bademli_puding benim 2 ay önce felan çok vardı kardiyoloji ye gittim hatta horter taktılar ultrasonla falan baktı gebelikten kaynaklanabilceğini söyledi bişey çıkmadı Allah’a sukur gebelik yapabiliyor ama çok ileri dereceyse benim gibi kontrolü ihmal etmeyin ☺️
kubraselcuk bademli_puding bende yeni gebeyim bende de var kuzum kalbimin arada hızlandığını hissediyorum umarım gebelik kaynaklıdır başka sorun yoktur
Ahuum bademli_puding bnmde kalbe baktılar bişy cıkmadı cok rahatsız edici. Dikkat et bakalım yemekten snra mı oluyor. Bnm şekerim çıktı ve kalp çarpındım diyetle düzeldi insülinde kullanıyorum tabi
bademli_puding Xsare ileri derecede değil çok şükür ama gün içerisinde mutlaka bir iki defa oluyor bua korkuttu beni açıkçası