minikumutlar ben de pkoluydum düşününce doğum kontrol hapı kullandım 1 ay adetim düzenli olunca adet bitiminde korunmadım sadece sadece bebiş 2 hafta kadar geç döllenme olmuştu 8,5 aylık evliyim 5,5 aylık hamileyim çok şükür bu süreç çok zorlu olacak diye düşünürken bunları yaşamadım olmaz dediler iki yumurtalıkta kist var imkanı yok dediler ama ilk denemede çok oldu çok şükür 🙏🏼