Dyg34 Cnmm benim 20.haftalardan beri yeşil kokusuz kaşıntı yapmayan akıntım vardı çok panik yapmıştım erken Doğumu tetikler diye doktorum 2 defa antibiyotik verdi flora düzenleyici fitiller verdi yine de geçmedi en son artık koku yok kaşıntı Yok ilaç kullanmaya gerek Yok dedi 36.haftaya geldim hala devam ediyor ama şükür bi sorun yaşamadım ihmal etme ama korkma da