Baharito01 Melek2010 hamilelikten önce bende böyleydim ve çikolata kistlerim olduğunu öğrenmiştim. Bir doktora görünmenizi tavsiye ederim. Adetten sonra 1 hafta da kasık ağrısı çekiyordum.