Happy52 hayır canım malesef önden 8 değil 5 haftanı aktarabiliyorsun 37 ile 40 arasındaki 3 hafta zorunlu işten ayrılıyorsunuz 32 ile 37 aradı ancak aktarım oluyor o 5 hafta sonrada doğum sonrası 8 hafta yani toplam 13 hafta doğum sonrası hakkınız olacak ben ilk bebeğimde 32-37 arası aktarım yapmadım çalışamaz raporu aldım covit vardı korktum çalışmaya o sebeple sadece doğum sonrası izinlerimi kullanabildim şimdikinde Allah nasip ederse aktarım yapmak istiyorum benim de doğum nasipse 14 şubat 15 tatille birlikte okuldan ayrılırım diye düşünüyorum ama rabbim bilir tabi nasip ederse