Selam arkadaşlar 36+5deyim nst de düzenli sancım çıktı bugün bebeğimin kafası da baya aşağıya inmiş dedi doktor ve çok uzun sürmez dedi doğar sizde bilgisi olan var mı tahminen sancı çıkınca ne zaman sonra doğum gerçekleşir çok ağırlaştım doğurmak istiyorum artık kızıma kavuşmak istiyorum