evin_bozkurt Mine34 neresi güzel bu da bir hastalık ben ilaç kullanmasam ellerim ayaklarım titrer ayakta duramam benim ilacı yeme saatim bile belli
Mine34 evin_bozkurt benimki yüksek ama bende hiç belirti falan olmuyor sadece kilo almama engel bebek için de ilaç kullanıyorum mecbur