Msdikmen Kızlar selamm, kıyafetleri yıkamak için hangi markayı tercih ettinizz? Bir de pişik kremi için?
Nursemablk Msdikmen ben civilin kujji markası detarjanını ve dalinin yumuşatıcısını kullandım çok güzel kokuyor, yumuşacık yapıyor bayıldım tavsiye ederim 🤗🤗
Nursemablk Msdikmen pişik kremi henüz almadım ama arkadaşımın tavsiyesi üzerine arkonem kullanıcam bakalım hem uygun fiyatı hemde baya iyi geldi diyor 🤗