Prensesbii15 kusura bakmayın yeni görüyorum. Benim oğlum da en başından beri tersti hiç dönmedi. 38+5te sezaryen oldum. Doktorum dönebilir daha vakit var dedi hep ama 37ye kadar dönmezse daha da dönmez dedi ve dediği gibi de oldu. İri bi bebekti de zaten. 37. Haftada ebeyle görüştüğümde o da yani yapılacak şeyler var fizyoterapiste yönlendirebilirim ama artık 37 olmuş bebek nasıl isterse öyle olsun demişti. Sizin haftaniz erken deneyin YouTubda var videolar da, şuan doğum pozisyonu alsa da terse de dönebilir. Ben hep normal diye direttim ama bebek gerçekten kendi karar veriyor nasıl doğacağına. Dönmezse de canınızı sıkıp hiç üzülmeyin. Toparlanamam diye de düşünmeyin hiç zor olur belki ama bebek ve anne sağlıkla kavuştuktan sonra o da geçiyor inanın. Sevgiler 🌸