Merhaba hanımlar. 17+6 hftalik hamileyim . Belimde normal günlerde az ağrı oluyor ama özellikle çok hareketli olduğum günlerde daha çok oluyo. Sol tarafında tam belim ve kalcam arasında. Fıtık mi siyatik mi ne olduğu belli de değil. Ama hamielikte ortaya çıktı diyebilirim. Var mı böyle sorunu olan . Tedavi olarak uyguladığımız şeyler var mii