Kaşık ağrısı normal herhalde diye düşünüyorum, doktor ağrın olmadı normal dedi artık ama gerçekten insanın canı acıyor. Doktor bana sezeyan mı normal doğum mu istiyorsun diye sormuştu , ben de normal doğum önceliğim demiştim ama bu ufak ağrı bile yetiyor bazen korkmaya başladım