Bugün doktor kontrolüm var salı günü doğumu başlatalım dedi doktor . Salı günü 37 haftalık olcam ama benim oğlum içerde durmak istemiyormuş. Bende dün geceden beri sancılar çekiyorum . Beklemediğim anda gelecek olan mucizem hiç korkum yok aşırı mutluluk var içimde sizce normal mi