SelmaBulut 35 haftalık gebeyim. 2 hafta önce diş ağrısyla gittim doktora. Kanal tedavilik dişime 3.trimester de olduğum için müdehale etmek istemediler. Bebeği riske atmak istemedikleri için hiç bi hastane kabul etmedi. Geçici dolgu yapabildiler sadece. O da anestesizis. Canım yana yana dayandım. Sen daha ilk haftalarındasın bacım. Vakit kaybetmeden git doktora derim.