mysweetbabyy Kizlar enfeksiyon için fitil kullandım bitti fitil kullanmaya başladığımda basladi sarı akinti 2 gün olcak biteli hala geliyor normal mi fitil öncesi hic sarı akintim yoktu 😔
Sibelbat mysweetbabyy bende fitil kullanıyorum şu anda akıntım çok olduğu için verdi doktor benimde hem sarı hem de akıntı daha da çoğaldı kontrole gittiğimde soracağım doktora
mysweetbabyy Sibelbat fitil kullanırken normaldir dedim ama perşembe son attım fitili hala geliyor fitil boyle 2 gün sürer mi kalıntısı bilemedim fitil öncesinde de yoktu yani sarı akinti 😔
Minikbiannede Benimki açık yeşil akıntı geliyoe 1 haftadır enfeksiyondan dolayı mı .ilaç kullandım ama hala geçmedi . Ne yapmam lazım