taze_anne79 Busralya41 ameliyat şart mıymış? Sıkıntı olmayınca gebeliğin devam ettiği durumlar oluyor diye duymuştum. Hiç mi başka çaresi yokmuş,çevremde olmadı bilemiyorum geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
dilek_balli Busralya41 bende de hem kist miyom var ama doğumda risk olmazsa temizlenecekmis çok.sukur bı zmana kadar bı sikinti yaşamadım doğumuma az kaldı inşallah sizde hayırla.saglikla bebeğinize kavuşursunuz
mbannesi Busralya41 ben gebeyken kist ameliyati oldum cokta riskliydi Rabbime sükürler olsun sıkıntısız gecti ameliyatim doktorununda cok bilgili tecrubeli olmasina dikkat edin.gecmis olsun
Busralya41 taze_anne79 sürekli büyüyen bir kist malesef ilk sezeryanimda tam 1 kilo kist çıkardı temizledi ama yine üretti bu seferki daha tehlikeliymiş
taze_anne79 Busralya41 çok üzüldüm Rabbım şifa versin inşallah bebeğine de sağlık, gebelik planlı değil miydi öncesinden mi varmış gebelikte mi oluştu yoksa
Busralya41 taze_anne79 planliydi aslında sorun olmaz dediler ama doktorum ben müdahale edemem şimdi dedi başka doktora yönlendirdi onada bu hafta gideceğim bakalım her şeyin hayırlısı olsun dua edin olur mu 🙏
taze_anne79 Busralya41 küçükmüşte daha bi fikrim yok ama belki daha da kolay olur kucuk diye hakkinda hayirlisi 🌸Şifa Rabbimden canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Busralya41 mbannesi nasıl peki canım yabi açik mi yapıyorlar kapalı mı açıkçası çok tedirginim inşallah sorun olmazsa doğumda alırlar
mbannesi Busralya41 benimki kotu huyly olabilecegi suphesi vardi patlayip zehirleyebilirdi onun icin acik oldum sizinki kapali olabilurmiymis kac cm bu arada kist
Busralya41 mbannesi en son ölcümde iki hafta flan oldu 5.04 dedi doktor iyi mi kötü mü onun içinde emar çekilecek dedi
mbannesi Busralya41 kistlerin yeri sekli boyutu degistigi icin bilemicem fakat tek bi doktor gorusuyle kalma derim