Ben yumurtalıklarımı dondurmadım bir an önce kemoterapi almaktı niyetimiz çocuk kısmını ikinci plana atmıştık, çok şükür kemoterapim bitti ve bitiminden 6 ay sonra 3 aylık gebe kaldığımı öğrendim , regl düzensizdi onun için hiç ihtimal vermemiştim.Şu an dezavantajlarım neler bunları yaşayan var mı ? Merak içerisindeyim :/