Imran16 kızım da çok rahattım ne bulantı, ne kusma 1 kere bile yaşamadım, doguruncaya kadar 1 tane bile çatlağım yoktu, mide yanması ödem hiç biri yoktu, sadece 10 kilo aldım o kadar güzeldi sadece riskli bir hamilelik geçirdiğim için biraz stres vardı ama ne oldu hepsinin acısı doğum ve lohusalık da çıktı, normal+suni+sezeryanlı aşırı zor bir doğum uzerine emzirecem diye + 12 kilo göbek indikçe meydana çıkan çatlaklar, sezeryan dikişlerim enfeksiyon kaptı onun ağrısı, ödem… Bu daha 5 haftalık ara ara baş dönmesi dışında henüz bir belirti yok bakalım bizi neler bekliyor