Minee43 ben babynesti yuvarlak aldım oyun halısı olarak kullanılanlardan. Şu an banyo sonrası kurulama giydirmede kullanıyorum sadece .
Puset örtüsünü kullanıyorum dışarısı soğuk olduğu için
İki farkli alt açma örtüsü takımım var ama hiç kullanmadim. Tek kullanımlık satilanlari kirlenene kadar kullanıyorum. Takımı kullansam yazık olurdu . Kazalar oluyor çünkü