Handeckt bağırsakta parlaklık vardı. Hafif derecede. İkili test normal çıkmıştı. Detaylıda bağırsaktaki bu sorun tespit edildi. Bir 21 haftada birde 25. Haftada detaylıya girdik. İkisinde sadece bağırsakta olduğu için ve derecesi hafif olduğu için ilerleyen aylarda kaybolabilir dendi. Öylede oldu çok şükür. Gebeliğin başında ikizlerdi. Kalp atışına gittiğimizde ikinci kese yok olmuştu. Sonrasında hafif lekelenmeler oldu. Bebek kan yuttu ise olabiliyormuş. Bizede size söylenen şey denmişti. İnşallah sizinde geçer.