Kızlar yaklaşık 3 4 gündür aşırı derecede göğüs acısı çekiyorum bildiğiniz içi sızlıyor perşembe günü erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı şu anda adetime 1 hafta var yumurtlama belirtisi olarak bu şekilde göğüs acısı olur mu yoksa gebelik olabilir mi