Ben dış gebelik geçirdim 82 betayla öğrendim , hep kahverengi leke yaşadım hiç kesilmemişti lekelenmelerim. Çok sancım da yoktu ayrıca hafif hafif kıramplar vardı sadece . Dış gebelik olduğunu düşünmeyin sadece bına bakarak. 2 günde bir kan verip değerlerinizin artışını gözlemlemek gerek ..