26+3 haftalığız ama maşallah benim sıpa yarın doğacakmışcasına içeride pata küte hareket ediyor. İki günde göbeğim resmen büyüme atağı geçirdi. Artık göğüsümün altında hissediyorum oğlumu akşamları özellikle çok rahatsız ediyor. Masada oturup yemek yiyemiyorum. Tuvalete gitmeyi saymıyorum bile. . Abartısız 5 dkda bir tuvaletteyim. Su içmeye korkar oldum. Var mı benim gibi olan güzel anneler 🥹🥰