Merhaba kızlar ilk zamanlara göre bütün belirtilerim gitti sadece çok nadir bazen kramp giriyor onun dışında Allah’a şükür iyiyim en son 16 haftamda doktora gittim 20 de detaylıya gireceğim ama belirtilerim gitti bebeğin hareketlerini de henüz hissetmiyorum içimde hep bi kuşku var var mı benim gibi halen hareket hissetmeyen bi boş bi kimyasal gebeliğim vardı o yüzden sürekli aklımda endişeler bi türlü gitmiyor maalesef 🥹