Kubratagram00 Yenidogan için hangi bez markasını kullanıyorsunuz sleepy, baby turco, Molfix… Prima gereksiz pahalli bence
2022bebeki Kubratagram00 Sleepy ile baby turco üretici firmalari ayni diye biliyorum. Baby turco kullanmayı düşünüyorum memnun kalmazsam sleept bionatural kullanicam
Ozgee123 Kubratagram00 bende sleepy bio natural aldım ama yedek bezde almak istiyorum baby turco yada molfix ikinci tercihi den biri olcak ama hangisi olsa karar veremedim
Ledeyna21 Kubratagram00 kızım 1 yaşına girecek sürekli hepsi buradadan indirimde baby turco ve slepy aldım ikisinden de memnun kaldım hiç piştikte olmadı karşık kullandım sadece ilk 3 ay molfix stoklamıştım onu kullandım
TeoMom Kubratagram00 Ben trendyolda sleepy natural indirimde görünce onu aldım 1 numara daha kullanmadık eğer memnun kalmazsam önce baby turco sonra molfix deneyeceğim molfixin mavi olanı iyimiş kullananlardan duyduğum kadarıyla ama prima çok pahalı gerçekten beze o kadar vermeye gerek yok diye düşünüyorum
2022bebeki Kubratagram00 Evet onu düşünüyorum kalıpları küçükmüş 2 numara alacağım direkt . Islak mendilde yenidogan baby turco doğadan tercih ettim yine 🤗
Kubratagram00 Ozgee123 ıslak mendil için hangi marka düşünüyosunuz? 27 haftalık hamileyim şimdiden alsam kurur mu acaba
babymomm__ Kubratagram00 ıslak mendil için bende çok baktım sosyal medyadan çoğunlukla pamuk kullanan var yenidoğan hassas olduğu için diyolar bende kararsız kaldım o konuda pamuk mu daha iyi olur yoksa ıslak mendil mi bakalım 😊
TeoMom Kubratagram00 Açılmadığı sürede hiçbir şey olmaz canım sanırım sleepy daha iyiymiş ama ben çoktan baby turco almıştım 24 haftalıktık aldığımda istersen önce sleepy al o bitince baby turcoya geçersin
kahvekokusu_ Kubratagram00 ıslak mendilleri sleepy depoladık . Ben de 28 haftalık hamileyim indirimde yakalayınca dolabı doldurduk . Açmayınca kurur mu ki bişi olmaz bence .
Ozgee123 Kubratagram00 ıslak mendili sleepy aldım ama bence baby turco al ben bu stoğum bitince baby turco alıcam o daha doğal içerikliymiş ve sleepyin kokusunu beğenmedim ıslak mendilde
kahvekokusu_ Kubratagram00 biz hep sleepy kullandık ama o da artık primayla yarışıyor . İkinciye Bebem Naturel aldık . Ablam bundan memnunmuş ona güvenerek aldık .
Melike_nur53 Kubratagram00 baby turco almayı düşünüyorum slepy kızımda ilk 6 ay kullanamamıştım çok fazla sızdırma yapmıştı molfixten çok memnun kalmıştım şimdi bi baby turcoyu denemek istiyprum bakalım hakkımızda hayırlısı
Minigim38 Kubratagram00 ben hem Baby turco hemde sleepy aldım. Baby turco aldım şuan cok memnunum sleepy de bitince kullanacağım. Ben denemek için bimin markasını da kullandım ondanda memnun kaldım
Mavikalem Kubratagram00 Molfix açık mavi renkli paket diğerlerine göre çok iyi . Prima çok pahalı gerçekten
pimpiriklii Kubratagram00 sleepy bizde yara yaptı derisini soydu molfix kızarıklık yaptı en sonunda prima aldık ki onun da çeşidini seçti resmen aktif olanı kullanamadık premiumcare anca rahat ettirdi
Mucizebebek2 Kubratagram00 kızımda prima kullandim çok güzel bi bez asla pişik taşirma yapmiyodu ama suan fiyatları saçmaladı bnce sleppy aldım nasipse onu kullanicam
iros_hera Biz sleepy naturalle başlamıştık pişik vs yapmadı indirimde bionatural aldım 2. 1 TL kampanyasıyla fiyatı iyiye geliyor. Naturale göre biraz daha büyük mesela natural 3 midi biraz dar gelmeye başladı ama bio daha gider. Islak mendil konusunda ilk pamuk kullandık 1 kutu babyme çok memnundum ama 2. Kutu aşırı kötü çıktı iplik bıraktı poposunda ve aşırı inceydi bir de. Bionatural ıslak havluya geçtim hiçbir sorun yaşamadım.
Kubratagram00 2022bebeki bebek bezinde 2 numaradan mi baslicaksiniz direkt 1 numara 2-5 kilo arasiymis 2 numara 3-6 kilo ama ilk başta hamgisini almak mantıklı olur ki