16+1’deyim bugün çok ufak nabzı atışı tarzında hareketlenmeleri ilk defa hissettim. İlk başlarda bağırsak hareketleri gibi geldi ama değil elimi koyup nefesimi tuttuğumda daha net hissettim. İlk gebeliğim o yüzden çok heyecanlıyım. Siz hangi haftalarda hissettiniz?