Bnde sadece 2li test yaptırdım 3 lü 4lü testi ve leke yüklemesi ni kendi isteiği le yaptrmadım çocuğumu
başkasına bırakıp devlet Hastanesi’ne gidemediğim için detaylıya bile giremedim ama özel hastanede kontrollerin düzenli yapılıyor çok şükür tiroid dışında bi sıkıntım yok