Aleynaerayy22 Kızlar yeni aldım doktoruma da içeriğinin resmini atıp yolladım ama çok fazla katkı maddesi var içinde ben doğal yağ kullan derim dedi kullanan var mi bu kremden boşuna mi aldım acaba
2022bebeki Aleynaerayy22 Kullanmadim bilmiyorum inanin ama kantaron, hindistan cevizi yağı,bebe yağı ve kakao yağı dönüşümlü sürüyorum denemek isterseniz
Mello29 Aleynaerayy22 Ben kullaniyorum canim 4.haftadan beri her yerimi kremliyorum onunla 23.haftadayim çatlagim yok mis gibi kokuyorum yanlıs yönlendirmek istemem doktorunu dinle tabi ama ben de bir sorun olmadi kullanmayada devam edicem
Aleynaerayy22 Nurbost sonuç ne peki iyi geldi mi çatlaklarına canım doktorum oyle diyince bende tereddüt ettim kullanıp kullanmamakta
Aleynaerayy22 Mello29 teşekkür ederim canım bende kokusunu falan çok beğendim yorumları da güzel doktorum oyle diyince bi kararsız kaldım ama sende sorun yoksa bende kullanırım biraz o zaman iyi gelirse devam ederim göbeğimde yeni yeni başladı çatlaklar
Nurbost Aleynaerayy22 çatlak oluşmasın diye aldım var olan çatlaklar için değil de. 25.haftadayım olmadı henüz ama zaten 30dan sonra falan başlıyormuş çatlaklar o yüzden etkisini bilemiyorum şuan bekliyorum . Kokusu çok hoşuma gittiği için kullanıyorum daha çok nemlendirmesi de gayet güzel umarım işe yarar
Serapp777 Hamileler kullanibilir yazıyo bende almştm ama henüz kullanmadm seda altın hamile kullanımına uygun dıyordu doktorunuz cok dogal içerikten yanaysa dönüşümlü bebek yagıyla falan kullanılanbilir sankı
Aleynaerayy22 Serapp777 galiba canım doktorum biraz doğal içeriklerden yana tamamen 😕 neyse kullanayım bende iyi gelirse devam edicem
Aleynaerayy22 Nurbost anladım canım inşallah olmaz çatlakların ben harita oldum valla göbeğimde yeni başladı 30 a girince 🥺
Dilenkk Aleynaerayy22 ben de kullanıyorum açıkçası doktoruma sormamistim. Hamileligimin 3.ayindan beri kullanıyorum duştan sonra bir gün seda altının kremini diğer gün Hindistan cevizi yağı dönüşümlü kullanıyorum. 34. Haftadayim çok şükür şu an çatlama yok
Aleynaerayy22 Dilenkk bende bir gün kremi ikinci gün badem yağını kullanırım heralde dönüşümlü olarak