Surprizbebek1 Son adet tarihim 16 ekim. Evde yaptığım gebelik testleri pozitif çıkınca bugün kan verdim. Beta hcg 6147.1 çıktı. Doktordan randevu aldım ama tecrübeli kişiler yorum yapabilir mi? Fazla yüksek bir değer gibi geldi bana 🤭
arirangg Surprizbebek1 Evet canım yüksek ama şöyle olmuş olabilir. Erken yumurtlama olduysa döllenme de erken olmuştur. O yüzden fazla çıkmış olabilir.
Tubatgn Surprizbebek1 Herkeste beta bir çıkmaz canım değerin gayet iyi son adetine göre 4 haftanın içindesin zaten. Ben reglimden iki gün önce 1420 beta ile öğrendim. Erken döllenme olmuş seninde öyledir 🥰
zeyneppp001 Surprizbebek1 benimde son regl tarihim 16 ekim. Regliniz kac gunde bir oluyor? Benim 28 gunde bir 4+6 gunluk hamileyim. Bunun icin beta normal bence yuksek degil
Akan Bence normal ben adet günüm gectıkten bir gün sonra öğrenmiştim 2700 lerdeydı iki gün sonra tekrar kan verdim 4500 lerdeydi . İki kat olması gerekmiş sağlıklıysa
Surprizbebek1 Çok teşekkür ederim hepinize 🤗 çok büyük sürpriz oldu bize, daha yeni evlenmiştik 🥲 Allah isteyen herkese nasip etsin
dtml Değeriniz normal bence. Ben de adet gecikmesinden sonra 6919 değerle öğrenmiştim. Gittiğimizde keseyi gördük.
Dilekdognn Surprizbebek1 Eğer degerinizin yüksek oldugunuzu dusunuyorsanız çoklu gebelikte olabilir hayirli olsun ☺️☺️
1ciftyesilgoz İkiz gebelik olabilir canım hayırlı olsun. Allah isteyen herkese böyle güzel süprizler nasip etsin 💕