2 hafta gerilik hiç bir doktor iyi demez. Bir haftaya kadar tüm doktorlar normal kabul ediyor ama 1 hafta be üstü risk. Testlerinizi yenileyip değerlerinize tekrar baktırın pıhtı testi yapılmış mıydı genelde geriden gelmeler kan akışı ile ilişkilendiriliyor. İki düşüğüm oldu çözüm bulana kadar her doktora gittik o yüzden böyle emin konuşuyorum 2 hafta normal diyen bir doktorum olmadı hiç