Deniz33 Bugün gece 1 den beri kasilmalarim vardi acile gittik cati muanesi yapmislardi butun gun. Koyu. Renkte lekenmeem geliyor ve bir turlu kesilmiyor skntisi olurmu doktor kanaman veya sancin olunca gel demisti sadece sirtimda ufak bir. Sizlama var
Sabihanur1 Deniz33 muayneden sonra olabilir normal diyorlar doktorunuz dedimş bendede alttan mıayne sonrası lekelenme oluyordu
Deniz33 nilsmomy suanda sancim yok lekenme olacak dedi onun icin korkup gelme kanama olunca gel dedide tereddut ettim yinede
nilsmomy Deniz33 anladım o zaman biraz daha bekleyin geçmezse yarın gidersiniz. Muayeneden dolayı olmuş olabilir