ilkimbebee Anneler nasıl gidiyor günleriniz 14+3 olarak ilerliyoruz çok şükür. Sizde durumlar nedir ilerleyen haftalarda nasıl süreçlerle karşılaştınız
ilkimbebee Duha01 maalesef 12 haftalıkken ikili taramada doktor çıkıntı var dedi bu hafta içi gittim başka bir doktor kız olabilir dedi. Net birşey söylemediler inşallah sen öğrenirsin
Duha01 ilkimbebee bende bu hafta randevu aldım bakalım hayırlısı sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim