emirtosveannesi Kizlar bugün çatı muayenesi oldum çok çekiniyor ve geriliyordum burda çok acıyor falan diyenler olmuştu hic kasmadim kendimi çok rahat geçti korkulacak birsey yokmus iliskide sıkıntınız yoksa bir acı hissedeceğinizi sanmıyorum ☺
Beyzats emirtosveannesi Bende yeni oldum katılıyorum sana kendinizi kasacağiniz bi durum yok . Burda ki kötü yorumları okuyup etkilenmeyin rahat olun 👍
Tugba4268 emirtosveannesi ben öyle şeyler oldum ki bir çatı muayenesi kaldı .Çekmedigim acı kalmadı😂😂😂evlenecek kızlara diyecem ki ilk geceden asla korkmayın bir şey yok daha beter şeyler var 😂😂😂çok şanssızım yemin ederim.Ya hele bir tanesi demir bir aletle işlem yaptılar ruhum diğer tarafa gitti geldi neredeyse asistan doktora bagiracaktim bacım sen ne ettin diye .
1anne2bebek__ emirtosveannesi burda görüyorum okuyorum bir çoğu cidden korkutuyor doğum hikayesiyle ve çatı muayenesiyle. Ama yazık günah. Acı eşiğimiz farklı hepimizin. Kimisi sırf bu yüzden Normal doğum yapabilecekken sezeryana dönüyor. Muayeneniz güzel geçmiş İnşallah doğumunuz da kolay geçer bir avazda sağlıkla kurtulursunuz bebişinizle ❤️
emirtosveannesi Tugba4268 bende iki parmağını sokup muayene etti doktor biraz ittirirince çok ama çok hafif Bi acı oldu zaten uzun süren bir işlem değil
emirtosveannesi sedaa12 35. Haftada oldum normalde 37 de yaparız demişti ama şikayetlerimi anlatınca Bi bakalım dedi açıklık varmi diye
sersss emirtosveannesi ya malesef benimki acımıştı gerçekten ben de rahat olur acımaz diye bekledim ama niye böyle oldu anlamadım kimseyi korkutmak istemem tabi 🥲
emirtosveannesi sersss kendimi kasarsam acır diye hiç ama hiç kasmadim tamamen gevşettim kendimi çok rahat geçti ☺