Merhaba kızlar 13. Haftamdayım bu sabahtan beri şöyle bir şikayetim var. Afedersiniz idrarımı yaparken karnıma kasıklarıma çok keskin bir ağrı acı giriyor böyle bıçak saplanır gibi anlayamadım neden böyle oldu. Doktorum sistit var ama çok az ilaca gerek yok bol su tüketirsen geçer dedi. Acaba idrar yolu enfeksiyonundan olabilir mi?