Ben de yaptırdım 5 dk sürdü sürmedi. Hiçbir anestezi vs yok zaten. Yaptırdığım gün yattım dinlendim, ertesi gün biraz daha kontrollü hareket ettim. 3. Gün normal yaşantıma döndüm. Ağrısı sızısı olan bir şey değil kontrol amaçlı biraz hareketlerine birkaç gün dikkat ediyorsun o kadar. İnsanlar aşırı abartıyo onları yazanların çoğu da amniyosentez yaptırmamış sadece kulaktan dolma bilgiye sahip olan insanlar…