Busbusu 18 haftalıkken şiddetli idrar enfeksiyonu yaşadım inanılmaz kasık ağrısı yapmıştı ama geçmemişti öyle baya devam etmişti doktorun verdiği ilacı içince geçmişti anca. Şimdi 30. Haftadayım hafif şekilde yine var enfeksiyon ama hiçbir belirtisi vs yoktu diyorum enfeksiyondan olsa anlık girip hemen geçmezdi sanırım bugün olan şey çok farklıydı kısa sürdü ama cidden nefes kesen bişeydi 🥹 uzanınca ve sıcağı görünce çok rahatladım