Sevval1 36+2 deyiz kızlar dün nst bağlandım sancım çıktı doktor erken gelebilir dedi bugün belim ağrıyor midem bulanıyor inanılmaz huzursuzum doğum başlangıcı olabilir mi tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz?
emirtosveannesi Sevval1 tecrübeli değilim ama doğum başlangıcının en ayırt edici özelliği bel ağrısı diye biliyorum bulantı da bunların içinde tabiki
Nisa04 Sevval1 yalancı sancılarının da başlamış olabilir.sancilarinizin sıklığına bakın eğer 5 dk nin altına iniyorsa demek ki yalancı sancı değil doğum sancisi
Sevval1 yagmur089 hayır yatış vermedi ama belimin ağrıması adet sancısı gibi sancı girmesi korkuttu birazcık
yagmur089 Sevval1 korkma canim yalanci sancidir ama sen sancilarini takip et bakalim duzenliyse digum olabilir ama düzen siz girip cikiyorda yalanci sancidir
Vildan53 Sevval1 bende de aynı durum var 36+5 deyim bugün sancım çıktı banada doğumun gerçekleşmesi uzun sürmez dedi ama erken sayılmıyor şuan da da doğsa bebeklerimiz erken doğum sayılmıyor belimden sancı vuruyor adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum ve bebeğim çok kasılıyor