snm_tuna Kızlar Özel Rami Hastanesi Dr Nehir Bayram gidip memnun kalan yakın zamanda doğum yapmış olan var mı acaba ? Doğum ücreti nedir hastane personel ilgisi falan nasıl bilgi verebilecek var mı ya
Ahsenpolat Bize uzak olduğu için ben gitmiyorum. Ama iki arkadaşım Nehir Hanım’a takipli çok memnunlar. Biri doğumu yaptı ilgisi ve alakasından çok memnun kalmıştı. Sadece çok yoğun oluyormuş muayenesi randevu alınsa bile sıra bekliyorlar.