Merhaba anneler 🙋🏻♀️ bu soru için erken olduğunun farkındayım. Doğuma az bir zaman kaldı ve ilk gebelik.. şimdiden bebek ağızında veya dudağında pamukçuk çıkma ihtimaline karşı büyükler dut pekmezi ayarlıyor. 6 aydan önce ağzına dudağına bir şey sürdürmek istemiyorum. Büyüklerimizin bize uyguladığı ve bir şey olmaz diyerek ısrar edecekleri de aşikar 🤦🏻♀️ size sorum şu.. 6 aydan önce bebeğinizin ağzına -dudağına bu pekmez sürmesini uygulayan var mıdır ? Bunu büyüklerimize nasıl anlatabiliriz veya ben ne yapabilirim? Kafam çok karışık 😔