AyFa1608 benimde suyu azdı herşeyi öğrendiğim de 28 eylüldu 20 ekim de bu hastnde heyete girince de suyu az çıktı ben hissetmezdim 2 haftadır hissediyorum pıt pitlarini hissedince daha zor oldu smdi 😞 ıntagramdan biri yazdı aynı şeyi yaşamış tam 7 hfta geri imis kızı 31 de 24 ile uyumlu 560 gram olunca doktoru ciğer gelistrcide yapmış erkenden snra suyu tmmen bitmiş sezryanla almış şuan kuvezde dedi 4 aydır entube bile olmamış doğunca o bi umut oldu banada ama sanki bu doktorlarda almaz gbi gelio test yapilsn dediği zmn bile muhtemel sonlanır diyordu diğer doktor da gerilememesi lazım ilerlerlese belki dedi şans olur die bakalım kalp hale atiyor bende 29.haftaya grcem yarın inşallah oda arayı biraz kapamıştır korkuyorum diğer türlüsünden diğer 3 bebeğim de kürtaj oldum bu ilerledi bi tek kurtajda olunmuo o kısım korkutuo ☹ 🤲🏻 ben corona da olmadım herşey 1 hafta içinde olmuş detaylı günü bile plesanta da akis vardı güzeldi snraki hafta olmuş olanlar içerde sebebi de yok diolar hep