Kevser006 Merhaba anneler dün acil sezeryanla doğum yaptım bugün aşırı ayakta şişmem var nasıl geçer ne yapmam lazım bilgisi olan sezeryanla doğum yapan tecrübeli anneler nelere dikkat etmeliyim bu süreci atlatmak için
mervebsrnn Kevser006 geçer canım benimde çok şişmişti bileklerime kadar şişti ama bir haftada geçiyor vücut ödemini atıyor
Kevser006 mysweetbabyy yok giydirmediler sadece bol bol sıvı tüketmem gerektiğini ve yüremem gerektiğini söylediler
mysweetbabyy mysweetbabyy çorap giymeyince şişiyor bol bol yürü cnm uzanınca ayaklarini uzat bol su iç
Kevser006 mervebsrnn sezeryan hakkında pek bilgim yok ilk doğum bir de bir den şişince korktum dikişler enfeksiyon kapacak falan diye aklım gidiyor
Kevser006 Gizem_1635 36+2 kontrolüm vardı nts de bebeğimin kalp atışları 60 70 kadar düştü 1 tur kordon dolanması var dedi doktor gece takibe aldılar 2 adet serum takıp gece boyu yarım saat aralıklarla nts bağladılar ama düzelmedi sabah 9 da acil sezeryana aldılar
Gizem_1635 Kevser006 bende 33 haftalık hamileyim benimde kontrolümde boynunda kordon vardı ama kalp atışları normaldi doktor önemli değil hareketlerini evde takip et dedi sadece hareketlerini Hissediyorum bi sıkıntı yoktur dimi
Kevser006 mysweetbabyy öyle yapıyorum bir yandan da enfeksiyon kapma ihtimali de var ona korkuyorum hayırlısıyla şu günleri bi atlatıp bebeğimi kucağıma alsaydım
Kevser006 Gizem_1635 canım fark edilmeye biliyormuş bir anda giden oksijen kesiliyormuş Kordon dolanması hiç bir şekilde fark edilmiyor dedi doktor biz de ras gele fark etik o gün kontrol günümüzdü doğum olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti
Gizem_1635 Kevser006 doktorda öyle dedi Kapalı kutu bişey olur olmaz diyemem dedi hareketlerini takip et dedi bebişin nasıl sağlığı küvez de yattı mı
Kevser006 Gizem_1635 şuan küvezde prematüre bebek olarak doğdu solunumun da sorun varmış varmış biraz da zayıf 2 buçuk gün oldu bugün bekliyoruz sağlıkla evimize gelmesini