Merhaba kızlar 💖
Dün doktor kontrolüm vardı 36+6 doktor suyumun azaldığını ve riske atmamak için pazartesi günü kesin olarak yatış vereceğini gittiğimde suyumun durumuna göre eğer bitmişse direk sezeryana alacağını ama bu şekilde kaldıysa suni sancı deneyeceğini söyledi bu şekilde konuşma nedeni başından beri hep normal doğum istiyorum bu ikinci gebeliğim ve ilki normal ikincide normal olsun istiyordum fakat çocuk bir hafta boyunca kilo almamış 2800kg 🥹
Çok çok heycanlıyım hem suyum azalmış hem bebek kilosu sabit kalmış vs doktorum aşırı iyi normal doğum istediğimi bildiği için suyun bitmişse bebeği riske atamam suni sancı veremem sezeryana almam gerek ama lütfen üzülme gibi konuşmalar yaptı benimle
Yani işin özeti pazartesi günü kesin olarak doğumum oluyor ya suni sancıyla yada sezeryanla
Lütfen dualarınızı eksik etmeyin
Bir yandanda inşallah pazartesiye kadar kendi sancılarım gelir diye dua ediyorum kendiliğinden gelir bebeğim diye
Lütfen bana dua edin 💖💖💖💖🥹