Zuhre1 Merhaba kızlar hamişken beslenmenize nasıl devam ediyorsunuz ayrı bir özen gösterdiğiniz oluyor mu illa benim kaçırdığım oluyor çevremde geçirmiş insan çok az sizlere sormak istedim en yakın sizler varsınız suan
_aysenur8mikail_ Zuhre1 sadece eskiye farkla meyve süt ve kuruyemiş yiyorum düzenli olarak onun dışında herzamanki gibi herşeyden yiyorum
Babytwo2 Zuhre1 valla abartmadıkça vanımın istediğini yedim öbür türlü yemeyip sakındıkça o şey daha da cazip gelecekti yoksa. Ama bunun dışında günlük yoğurdumu yumurtamı kuruyemişimi yedim , haftada en azından 3 gün et türü yemeye çalıştım . Aman aman sağlıklı beslenebildim diyemem hamurişi de yedim çok . Bide bizim iç Anadolu’da gerçekten yemek kültürümüz hamura dayanıyo 😄uzaklaşmak zor biraz benim için .
cansualisa Zuhre1 bugün eşimle birer porsiyon kıymalı börek sıkma portakal suyu içtik saray muhallebicisiii bir harika su börekte istanbuldakılerr gidin yiyin bacım😀 sonra laktozsuzzz kahve içtim snra eve geldim cnm yumurta istedi acı biber salçası 1 tane lavaş peynir zeytin gömdüm😀 şimdi suyumu içtim 2 bardak susamışım ilacımlaaa akşama da 11 gibi eşim geliyor ıhlamur ıvırrrr zıvırrrr Dün mesela kahvaltımı ettim yumurta peynir muz ıhlamur snra Türk kahvesi cıkolata fındık akşam da lahana sarması bir kase yoğurt akşam yine ıhlamur ıvır zıvır😃😀 Bnm böyle geçiyor kuzum
Sureyya1 Zuhre1 ben mide bulantilarindan dolayi kilo verdim yiyemiyorum yedigimde cikiyo surekli midem bulaniyo bebegime faydam olmuyo diye uzuluyorum
Kirmizibalik1 Bende kuru meyve ve yogurt tuketmeye basladim fazlaca. Sutu azalttim sonralari icecegim. Bitki cayi cok icerdim onu biraktim. Geri kalan her sey ayni devam. Ha kahvalt yapmazdim gecistirirdim arrtik yapiyorum cunku her saat basi acıkıyorum hic yememis gibi 🤣
Babytwo2 Kirmizibalik1 zaten inek sütünü fermente olarak tüketmekmiş asıl faydalı olan . Sütü çocuklara içiriyoruz ama asıl yoğurt olarak daha faydalıymış
Babytwo2 Meyve hayatımda hiç yemediğim kadar yiyorum heralde . Ama canım çpk istediği için yiyorum onu . Yani üç porsiyon yemek zorunda değiliz belki ama Bn yiyorum 😄
Kirmizibalik1 Babytwo2 bana da doktorum soyledi sut degil yogurt peynir tuket diye. Iyi bari zaten sevmiyordum ☺️ benim eksigim yumurta ya, alerjim var yiyemiyorum heralde eksik kalacagim en faydali besin yumurta
Babytwo2 Kirmizibalik1 alerji varsa zor ya . Evet maalesef yumurta muadili olmayan tek besin. İnsallah bebişin olmaz da doğunca bol bol yedirirsin annesi 🥰
Susen2 Gebelik sekeri ciktigi icin ne yazik ki canim cekse de pirinc, makarna, beyaz ekmek, tatli, patates, havuc filan yiyemiyorum. Hergun merdeyse 3 ogun yogurt, sabahlari 2 yumurta ve bolca badem, ceviz yiyorum.
Zuhre1 cansualisa Allahım 🙈 bende çok karıştırıyorum böyle acaba normal mi yoksa yalnızmıyım diyordum yalnız değilmişim 😂
Mom_90 Ben hiç süt içmedim 30haftalik hamileyim meyve çok fazla yiyorum sadece canım onu istiyor ayva çok yiyorum
cansualisa Zuhre1 hahaha yok bacım bir bakıyorum haşlama ypgurdumuuu güzel güzel düzenli yiyorum ertesi güne ya da gece 2 cıkolata gömüyorum oda yoksa Nutella yolumu buluyorum yani😀😀
ilkanneyim06 Herşeyi yiyorum ben 0 dikkat eskiden bu kadar dikkat mi varmış herşey hormonlu zaten dikkat etsen ne