2022bebeki Zeynep6019 Yağ kullanmayacağım, şampuan e bebegin baby me organik serisinden aldim temiz içerikli diye🤗
Edafmo Zeynep6019 ben ebebek in kendi markası olan babyme organik serisini tercih ettim. Hem içeriği tertemiz hem de temiz içerikli diğer markalara oranla daha uygun fiyatlı. Yağı da şampuanı da baby me organik tercih ettim
Meliyyke Zeynep6019 henüz kullanmadık doğum olmadığı için ama hepsini sebamed aldım. Çok güvendiğim bir marka
Sisife Ozlemytncy1 bugün aldım ebebek’ten şampuan losyon yağ ve pişik kremini. İndirim de var şu an. Temiz içerik.
TeoMom Zeynep6019 Çok araştırdım ama o kadar para vermek istemedim baby me organik yenidoğan şampuan ve organik losyonundan aldım
Nskyhn TeoMom losyonu çok güzel değil mi ya bebeğimin de hoşuna gidiyor kokusu falan rahatlatıyor cok
gokce66 Zeynep6019 dalin zararlı diyorlar ama ben kardeşim yeğenlerim ve daha sayamadığım bissuru bebek dalinle büyüdü kokusunun bende ayrı yeri var o yüzden Dalin ❤️😊 yenidoğan imzası gbi bisey
TeoMom Nskyhn Henüz kullanmadım canım doğumum Aralık ayında olacak ama inşallah memnun kalırım bende🥰
Nskyhn Zeynep6019 şampuan babys green temiz içerikli. Yağ onerilmiyor o yüzden losyon aldım. E bebek markası baby me organik serisi. Bebeğim çok memnun hepsinden