Bitanesininannesi bende de tansiyon yüksekliği var cnm 14/9 bu gün 24 saatlik tansiyon ölçüm aparatı takılıcak. Hastaneye yatıcam gibi 38+2 yiz. Tansiyon olduğu için suni sancı verebiliriz dediler bende çok korkuyorum ağrısı dahamı çok olur diye ilk doğumum kendi sancımla olmuştu. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun...