Kızlar merhaba benim doktorum 3 haftada bir çağırıyor ve muayeneden sonra 10 gün içinde tekrar ücretsiz muayene hakkın var ama sık ultrasona girmek zararlı diyorlar siz hangi aralıklarla ultrasona giriyorsunuz doğru olan zaman aralığı nedir bilen var mı?