Deletedmom_85 aminnn inşallah lütfen umudunuzu kaybetmeyin ben daha 16 yaşında genç kızken doktor doktor gezdirdi ailem hepsi çocuğu olmaz dedi eşimle bunu bile bile evlendik üstelik eşimde de problem vardı bize tüp bebek bile zor dediler biliyor musunuz ağustos ayında evlendik eylülde hamilelik haberini aldık rabbim ol diyince tüm olmazlar oluyor çok şükür kızım şimdi 1.5 yaşında ikinci bebeğe 6 haftalık hamileyim onlar benim mucizelerim sizin mucizeniz de sizi bekliyor sizi o kadar iyi anlıyorum ki umudunuzu hiç kaybetmeyin hiçbir zaman duadan vazgeçmeyin vakti zamanında peygamber efendimizin yanına karı koca bir çift geliyor ey Allahın resulü biz evlat istiyoruz olmuyor bizim için rabbimize dua eder misiniz bizim için ondan sizde ister misiniz bi evladımız olsun diyorlar sonra tekrar efendimizin yanına geliyorlar ve efendimiz onlara nasiplerinde bir evlat olmadığının çocukları olmayacağının haberini veriyor ikiside üzgün bir şekilde yanından ayrılıyorlar ama asla istemekten vazgeçmiyolar ey olmazları olduran rabbim bize hayırlı evlat nasip et diye dua etmekten vazgecmiyorlar bi süre sonra kucaklarinda çocuklarıyla efendimizin kapısını çalıyorlar kerameti nedir diye soruyorlar onlara nasip olmayacağını buyurmuştu oysa rabbimiz derken efendimiz duygular içinde onlara dualarında ısrarcı oldukları icin olmazları olduran rabbimin dualarını kabul ettiklerini müjdeliyorlar ben bunu duyduğumda umudum yeşerdi eşimle tanıştığımızda 7 yıl birlikte olduk ve baştan söyledim ona durumumu birbirimizi kabul ettik sonra da birlikte duamızı eksik etmedik ben çok inanıyorum rabbbim sizinde yüzünüzü güldürecek inşallah