Tugbaakcy Özele gidiyorum. Haftaya çarşamba 11+2 oluyoruz sizce doktorum cinsiyeti söyler mi? Çok heyecanlıyım hiç zaman geçmiyor sanki😅 bu haftalarda öğrenen oldu mu?
Fulyacoban Tugbaakcy bende 11. Haftada gitmiştim göbek kordonundan dolayı sanırım erkek gibi dedi ama kesin diyemem dedi 14+2 de bacaklarını tam açtığı için çıkıntı görmediği için yüksek ihtimal kız dedi Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰
Annecim58 Tugbaakcy ben 10+6da gitmiştim özele doktorum da çok iyiydi bacak arasını bulup baktı tahminde bulundu değişmezse kız cinsiyet dedi . Görülebilir yani
iremcannn1907 Tugbaakcy cinsiyet söyler ama tahmin bazında. Çokta inanma zaten benim 11de kız dedi 13te erkek
Ebili Sizce cinsiyeti ne tahmin alabilir miyim bende ?? 🤍🖤🫣🥰 Biz bugün 11+2 idik görünmedi ama 18 haftaya kadar gözükmeyen varmış hayırlısı ile Allah gönlünüze göre versin
Tugbaakcy Ebili bence kızz🙏🏻 içime öyle doğdu bacağı az aşağı koysaymış görürdük😂 ay çok stresli çok heyecanlı bir dönem sağlıkla gelsinler tabi fark etmez ama insan merak ediyor🤭
Tugbaakcy Fulyacoban o zaman bir sonraki muayeneye diyelim🥰 teşekkür ederim sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah🌸 bu arada çikolata yesek fayda eder mi😂 eşim öğrenmiş sürekli diyor muayeneden önce çikolata yemeden evden Çıkmıyacaksın diyor 😂
Fulyacoban Tugbaakcy çikolata veya tatlıyı herkes söylüyor evet gittiğim bir kontrolde çikolata yemiştim ama Bebek uyuduğu için işe yaramadı bu öğrendiğimde ise ekşiyi çok sevdiğim için önce zeytin sonra çikolata yedim bir paket arkasından bebek uyanık olduğu için bacakları açmıştı güzelce öyle gördük şu an ne canın çok çekiyorsa önden onu yemeni tavsiye ederim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz evlatlarımızı 🥰🥰🥰
Mhtpflz Bana 11+2 de erkek gibi ama bu haftalarda östrejon hormonundan kaynaklı cinsel organı şişik olabilir yani yanıltılıyor aslında bana doktor daha yeni oluşuyor dedi